onsdag den 16. november 2011

En fisk på hovedet

Det er hvad Olivia skal have. Den beslutning tog jeg for et par dage siden da jeg faldt over dette billede:


Ja det er så en hue. Og jeg synes den er intet mindre end FANTASTISK!!!!!

Så jeg betalte de 15 kr. opskriften kostede og gik i gang i går aftes (i øvrigt den første opskrift jeg hækler efter på engelsk). Kan da næsten ikke vente til min lille pige render rundt med sin lilla version af denne fisk på hovedet :D Satset på at lave den færdig i aften.

Find opskriften HER hvis du også synes den er fantastisk, og kunne tænke dig at berige dine ungers liv med en fisk.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød! Og hvor er du en dygtig hækler :)

    SvarSlet
  2. Tak :) Dog har jeg ikke lavet dette grønne mirakel. Har til gengæld lige færdiggjort en lilla efterligning.

    SvarSlet