tirsdag den 28. februar 2012

Jeg skulle jo bare have en liter mælk

Det fik jeg da også. Ja jeg fik faktisk også 2 liter mælk. Og et nøgle garn (eller 7). Det er altså farligt at gå i Netto når man ikke har en med til at holde opsyn med en. Men når det så er sagt så er jeg meget glad for mine kreative kup. Se da lige her:

Glæder mig især til at prøve kombinationsgarnet (til højre). Har ingen planer med noget at det overhovedet. Bare et skønt impulskøb.

Kender I i øvrigt det at man har impulskøbt noget garn og når man så kommer hjem lister man ind og ligger det sammen med alt det andet garn og lader som om det hele tiden har været der, for at undgå kommentarer fra kæresten så som "Hvad skal du nu bruge det til", "Du har så meget i forvejen", "Synes du ikke dit kreative hjørne har taget overhånd. Det fylder snart hele stuen"



Har også endelig fået færdiggjort prinsessen. Datteren har døbt hende Fiffi. Nu mangler jeg bare at lave noget prinsesse tøj til hende. Men puha. Det der med at sy er ikke min stærke side. Ved slet ikke hvor jeg skal starte.



Hav en god dag allesammen.

3 kommentarer:

  1. Hvorfor skal man også altid have den kommentar med at man har en lille smugle garn i forvejen:-) Her er den ene spand jeg skulle have til garn vokset til en spand, en papirkurv og 2 poser, samt det der så ikke kan være nogle af stederne og derfor ligger på gulvet ved det andet garn. Det står gemt lidt af vejen i et hjørne mellem sofaerne, så havde håbet manden ikke lige lagde mærke til det. Men fik alligevel kommentaren om ikke mit garn var vokset ud af spanden den anden dag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor fedt :) Har også fyldt rummet mellem vores to sofaer fuldstændig ud med garn. Men ja, tror bare ikke mænd rigtigt forstår hvorfor man skal have mere, når man allerede har. De kan vel ikke se at det er FORSKELLIGT garn ;D

      Slet
  2. Ha ha ha det der kender jeg godt!

    SvarSlet