mandag den 7. januar 2013

Hjemmelavede knapper

Er faldet pladask for pinterest. Der er simpelthen SÅ mange herlige ideer derinde. Forleden fandt jeg en opskrift på hjemmelavede knapper

Der blev da 4 okay gode knapper ud af den portion jeg fik lavet, men fandt da ud af at hemmeligheder er ikke at røre og forme for meget på dem. Så går det galt. Her er de bedste jeg fik lavet:



Her er de mindre herlige :) undskylder mig med at det er første (men bestemt ikke sidste) gang jeg prøver.


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, er de lavet af fimo ler?

    SvarSlet
  2. De er lavet i cernit.

    Der er mange andre flotte knapper man selv kan lave hvis du følger linket. Det kræver bare man har en lille udstikker ting. Og det har jeg ikke (endnu). Derfor det blev den der variant :)

    SvarSlet
  3. Tak for linket, det skal prøvet. Jeg har noget Fimo ler liggende, det dur´ nok osse, mon ikke ..

    SvarSlet
  4. Nice job! I am glad you liked the tutorial :-)

    SvarSlet