onsdag den 30. november 2011

Intet nyt er ikke skidt nyt

Ja for det er hvad i får den nærmeste fremtid. Altså intet nyt. Er begyndt i praktik i vuggestue i Sorø. Når jeg kommer hjem er jeg træt. Men så er der lige en aftensmad der skal laves, et barn der skal leges med og derefter puttes. Så skal der smøres madpakke og bades. Og efter alle disse strabadser. Ja så er jeg endnu mere træt. Dages efter vågner jeg op og starter forfra. Men er sikker på at det nok skal komme igen. En eller anden dag. Indtil da må I ha det rart ik?

Her er et billed af noget jeg engang har lavet. Engang er inde for de sidste 6 måneder da min hæklehistorie ikke går længere tilbage:

Har både lavet vanterne og barnet ^

 Det her et et tæppe. Eller.. Det bliver det engang. Måske.

En skildpadde til min nevø Silas i "velkommen til verden" gave

En Hello Kitty til min dagplejers datter

Et tæppe til min nevø Silas i dåbsgave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar