mandag den 28. januar 2013

Fastelavn i dagplejen

Så oprandt dagen hvor det hjemmelavede kostume skulle luftes, og Olivia skulle være prinsesse som hun havde glædet sig sådan til. Fastelavnsfest i legestuegruppen med poseslagning og det hele.

Havde godt nok ikke fået lavet kjolen 100% færdig, da jeg troede jeg skulle lave det her i weekenden. Men så mødte jeg influenza, og så har den stået på sengeligning lige siden.

Klokken 5 i morges var jeg inde og hente en grædende og MEGET varm prinsesse Olivia ind i vores seng. Øv øv øv.





Da jeg skrev til hendes dagplejer at Olivia desværre ikke kom til fastelavn var hendes svar: "vi holder det bare selv når hun bliver rask, hun skal da ikke snydes"

Sådan. Hvor glad har man lige lov at være for sin dagplejer. Så skal i nok få billeder af kostumet :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

  1. Hvor er det synd for hende at hun lige skulle være syg nu hun havde glædet sig sådan.

    Men dejligt med sådan en god dagplejer ;)

    God bedring til den lille pige :)

    SvarSlet
  2. Nååå hvor synd for prinsessen God bedring

    og sikke da en dejlig dagplejer

    SvarSlet
  3. Åh hvor synd for din lille pige ...
    Influenza hærger vist meget rundt omkring, og har vist gjort det længe.

    SvarSlet