tirsdag den 22. januar 2013

IPhone etui

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg ikke er ferm på en symaskine. Da jeg fandt over en DIY på et iPhone etui besluttede jeg mig dog alligevel for at prøve det af.

Eftersom jeg Ingen stofrester ejer klippede jeg i et par gamle cowboybukser og pyntede med ting jeg lige havde liggende.

Jeg begyndte at sy de parallelle syninger, og efter et par rækker der overhovedet ikke var særlig lige eller parallelle besluttede jeg at de skulle være meget skæve så ingen ville opdage at jeg ikke kan sy lige.





Resultatet - det blev faktisk godt hvis jeg selv skal sige det.

Hvis nogen spørger så var det meningen at syningerne skulle se sådan ud fra starten af :D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar