søndag den 3. marts 2013

Ugle clutch

Var i panduro hobby i dag, og faldt lige over en clutch bøjle. Har haft lyst til at give mig i kast med det i noget tid, så købte da lige den sidste de havde tilbage i butikken.



Har hæklet denne ugle (med opskrift fra ravelry) som skal syes på. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvilket stof den skal syes i.

Faldt også lige over disse to små herlige nullermænd (som er meget bløde). Ved ikke lige hvad planen er med dem, andet end at de bare måtte med i kurven.



Egentlig skulle jeg jo bare købe en venstrehåndssaks til min datter, men det eskalerede en lille bitte smugle (som sådan noget jo så tit gør). Nogle forslag til hvad disse to nullermænd skal bruges til? De er ca 5 cm i diameter.

3 kommentarer:

  1. De skal da bruges som haler til et par påskekaniner...
    Super sød ugler glæder mig til at se det færdige resultat.
    Varme tanker fra Gry

    SvarSlet
  2. - eller som enderne i et bindebælte ?

    SvarSlet
  3. Superfin clutch du har lavet dig :o)

    Kunne du evt. linke til uglen? Og hvis du ved, hvor på Panduros hjemmeside, man kan finde nullermænnerne, så ville jeg også blive glad. For min lokale Panduro har dem ikke.

    KH Lene

    SvarSlet