mandag den 6. august 2012

Gave fra pakkeleg

Har lige været på posthuset og hente en gave jeg har fået fra Mig og Maya. Deltog i hendes pakkeleg.

Første gave jeg modtager fra sådan en leg. Det er en rigtig fin gave med mange spændende ting i:




Er helt vild med den lille sky. Den skal ud og bo på vores opslagstavle. Kan heller ikke vente med at afprøve maskintape. Har jeg ikke prøvet før.

Desuden indeholdt pakken også 3 ark med fint papir, 5 fine kuverter, 1 bambi i træ, en lille fin tsunami pigedukke, neglefile, flotte mærker på krympeplast, balloner, festligt kagekrymmel, en lille abe, en super sød kanin sprællemand.

Det var vist det hele ;D Så skal jeg bare ligge hjernen i blød, og finde på hvad der skal sendes retur.

2 kommentarer:

  1. det er altid spændende med pakkelege hvad der kommer ind af døren.
    Du har vundet min give away, kontakt mig på mostermajas@live.dk

    SvarSlet
  2. Såå har jeg en pakke klar til dig i Krea-bytte-Pakke-Legen :)

    Jeg mangler bare din adresse :)

    Du kan skrive til mig på niniee10@gmail.com

    SvarSlet