søndag den 19. august 2012

Pakkeleg med tal og farve

Så kom det lige en gave ind af døren. Leveret personligt at Nikoline med bloggen Muslingens Mor.

Deltog nemlig i hendes pakkeleg, hvor man siger et tal og en farve. Valgte lyserød og 7. 7 har altid været mit lykketal, og Olivia elsker lyserød :) Sidst men ikke mindst skulle gaven også tage udgangspunkt i modtagerens blog.


En fin fin lyserød gave :)


Hun har lavet små fine æsker med 7 lyserøde pølser i og hotdogbrød. De er virkelig sjove og er sikker på Olivia kommer til at elske dem. Der står også på hvordan de skal tilberedes, så de ikke brænder på på Olivias Brio komfur :D


I pakken var der også de fine og farverige hæklenåle fra rice (glæder mig til at prøve dem), nogle lyserøde perler og et fint kort med et 7tal på :)

Tusind tak for gaven. Den er lige i skabet.

Hvis I skulle have lyst til at deltage kan i bare skrive en kommentar her på indlægget med et tal (mellem 1-10) og en farve.

Har næsten gaven til Mig og Mayas pakkeleg færdig, og så går jeg i gang med gaven til Nikoline. Så I skal nok ikke vente at gaven er i postkassen i morgen, men skal nok skynde mig.

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at gaven kunne bruges :) mit tal er også 7 og min farve er lilla :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne den. Olivia har leget med pølser og brød hele eftermiddagen :) okay. Så laver jeg din gave ud fra det :D

      Slet