fredag den 24. august 2012

Har vundet give away

Jubii :)

Har lige modtaget denne skønne pakke jeg har vundet hos mostermaja




Det er bare en skøn gave med maskintape, rigtig flot garn. Elsker lyserød og lysegrøn sammen. En lille fin pose og sidst men ikke mindst to bøger med miss marple :D glæder mig til at læse dem. Dejligt at vinde. Tusind tak for den fine gave. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne ting, du har vundet(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 heldige vindere(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  2. Tillykke :o)
    Altid herligt at ha lykken med sig.
    Faldt over din blog da jeg søgte på hæklede kurve. For pokker hvor er den flot den du lavede i maj måned... Har lige sendt en bestilling afsted på garn - måske jeg skulle ha bestilt lidt mere efter din inspiration.
    Har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med hos dig.
    Kh Lise

    SvarSlet